Verbeteren

Intensieve begeleiding op de werkvloer.

Na controle en analyse wordt het tijd de daad bij het woord te voeren en het daadwerkelijke verbeteren in werking te zetten.

Werknemers vervallen vaak in oude gewoontes en werkwijzen. Wij kunnen uw medewerkers daarom gedurende een bepaalde periode op de werkplek begeleiden.

Deze intensieve begeleiding zorgt voor efficiënter en effectiever werkende medewerkers, wat de werkdruk verlaagt en een positieve invloed heeft op het kwaliteitsniveau en de uitstraling van uw bedrijf.

Verbeteren, 

om meer tevreden klanten én omzet te behalen.

Training
Uw mensen maken uw organisatie.

De ervaring leert dat het slechts informeren van werknemers weinig effect heeft. Swicon organiseert daarom trainingen voor bijvoorbeeld serviceadviseurs om ze efficiënte en effectieve werkwijzen aan te leren.

Deze trainingen hebben tot gevolg dat het kwaliteitsniveau van uw organisatie stijgt en zorgen bovendien voor een uniforme werkwijze en uitstraling.

Verbeteren, 

om meer tevreden klanten én omzet te behalen.

Training
Soepel certificeren – en bouwen aan kwaliteit.

Kortgeleden is de nieuwe versie van de ISO 9001-norm uitgekomen. Swicon helpt u en uw organisatie graag een effectief kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten en om het gehele certificeringsproces zonder grote inspanning voor u te laten verlopen.

Ook na implementatie en certificering kunnen wij u blijven ondersteunen, bijvoorbeeld door het uitvoeren van interne audits.

Verbeteren, 

om meer tevreden klanten én omzet te behalen.

iso9001

"Zonder standaards kan er geen continue verbetering plaatsvinden."

Taiichi OhnoToyota Motor Company, bedenker van het 'Toyota Production System' (TPS)

"In de organisatie is er slechts één baas, de klant! Hij kan iedereen in de organisatie ontslaan, simpelweg door z'n geld ergens anders uit te geven."

Sam WaltonOprichter van Walmart, de grootste winkelketen ter wereld