Controleren

Laat u geld liggen in de werkplaats?

Controleren is de manier om erachter te komen of u goed bezig bent. De werkplaats is bij uitstek dé plaats waar de relatie met de klant wordt versterkt of afgebroken. Het is ook de plek waar u uw geld verdient. Daarom voeren we dagelijks unieke mystery shopper werkplaatsonderzoeken uit met als doel de kwaliteit van de werkplaats en de receptie te verhogen. Sterker nog, het is onze core business!

We meten het gehele proces – van het maken van de afspraak tot het afleveren van de onderhouden auto én brengen in onze werkplaats technische mankementen aan om de kwaliteit van het onderhoud te testen. Dat maakt onze mystery shopper onderzoeken anders dan anderen. Onze adviseurs hebben bovendien technische kennis én kennis van het autobedrijf – en zijn door het hele land inzetbaar.

Defecten geconstateerd of verholpen:

Gescheurd ruitenwisserblad

74%

Onjuiste koplampafstelling

72%

Defect interieurlampje

81%

Onjuiste bandenspanning reservewiel

87%

Controleren,

om te ontdekken waar u staat.

4500
Werkplaatstests uitgevoerd
Hoe goed verkoopt uw salesafdeling?

Een nieuw model, een promotieactie, een concurrentievergelijking – mystery shopping is een effectieve methode om de verkoopafdeling op scherp te zetten en elk klantcontact maximaal te benutten. Ons netwerk aan ‘shoppers’ is landelijk dekkend en heeft uitgebreide ervaring met de autobranche. Wij zijn dan ook dagelijks aanwezig op de vele autoboulevards die ons land rijk is.

Controleren,

om te ontdekken waar u staat.

Is uw eerste indruk een goede?

Vaak is de telefoon het eerste contact dat een klant met een dealer heeft. Eindeloos overgaan, in gesprek, keuzemenu’s – de eerste indruk wordt snel een verkeerde indruk. Wilt u dit voorkomen? Door steekproeven te nemen, geven we u inzicht in hoe vaak uw klant wordt doorgeschakeld of hoeveel tijd het hem kost om de gewenste persoon aan de lijn te krijgen.

Controleren,

om te ontdekken waar u staat.

Worden werkzaamheden en garantieclaims correct vastgelegd?

Het niet of onjuist vastleggen van gegevens zorgt voor vervuiling van uw data en mogelijk zelfs voor (juridische) problemen.

Wij kunnen (onaangekondigde) bezoeken binnen uw netwerk uitvoeren en aan de hand van een vooraf vastgelegde controlelijst aselect uw documenten nalopen. Uiteraard ontvangt u een rapport van onze bevindingen op een door u gewenste wijze.

08-11-2016 – ‘Hypotheekadviseurs ABN Amro vervalsten handtekening klanten’

Controleren,

om te ontdekken waar u staat.

Onmisbaar om kwaliteit te garanderen.

U heeft een kwaliteitsmanagementsysteem opgesteld en met veel aandacht alle werkwijzen vastgelegd. Prima – maar wat heeft het voor zin als het personeel de instructies vervolgens naast zich neerlegt? Wij kunnen een onafhankelijke audit uitvoeren om kritisch en eerlijk naar de werkzaamheden te kijken. Onze auditors zijn uiterst ervaren en kunnen u op basis van de audit eventuele handvatten voor verdere verbetering bieden.

Controleren,

om te ontdekken waar u staat.

Houdt de dealer zich aan de voorschriften?

Het is naïef te denken dat het naar uw dealernetwerk toesturen van promotie- en andere materialen automatisch betekent dat alles keurig opgepakt en geëtaleerd wordt. Wij kunnen hiervoor een controle uitvoeren aan de hand van een door u opgestelde checklist. Uiteraard ontvangt u de resultaten in de rapportvorm die u wenst, zodat u dit als input kunt gebruiken voor evaluaties.

Controleren,

om te ontdekken waar u staat.

"Zonder standaards kan er geen continue verbetering plaatsvinden."

Taiichi OhnoToyota Motor Company, bedenker van het 'Toyota Production System' (TPS)

"In de organisatie is er slechts één baas, de klant! Hij kan iedereen in de organisatie ontslaan, simpelweg door z'n geld ergens anders uit te geven."

Sam WaltonOprichter van Walmart, de grootste winkelketen ter wereld