Analyseren

Informatie waar u echt iets aan heeft!

Analyseren is de methode waarmee Swicon inzichtelijk maakt waar voor u verbeteringsmogelijkheden liggen. Afhankelijk van de controle(s) die we voor u uitvoeren, kunt u simpelweg een PDF-rapport per meting of over alle metingen ontvangen, maar u kunt ook digitaal via een speciale module up-to-date blijven. We kunnen de door ons verzamelde gegevens bovendien aanvullen met gegevens die u al heeft, zodat een helder totaalbeeld ontstaat.

Analyseren,

om tot nieuwe inzichten en ideeën te komen.

Hoe doet u het ten opzichte van uw concurrent?

Na een aantal metingen bij uw dealernetwerk kunnen we een benchmarkonderzoek uitvoeren. Hierin wordt per dealer of contractpartner een analyse van de resultaten gemaakt of een vergelijking met andere dealers of contractpartners. Hierdoor ontdekt u welke onderdelen van uw organisatie eventueel onderpresteren – en dus extra aansturing nodig hebben.

Analyseren,

om tot nieuwe inzichten en ideeën te komen.

Ontdek onverwachte verbanden.

Een goed uitgevoerd mystery shopper of klanttevredenheidsonderzoek biedt een prima basis voor het statistisch onderzoeken van verbanden. Misschien blijkt er bijvoorbeeld een verband te bestaan tussen een matig uitgevoerd telefoongesprek en de uiteindelijke klanttevredenheid? Als u dat weet, kunt u gericht actie op ondernemen.

Analyseren,

om tot nieuwe inzichten en ideeën te komen.

"Zonder standaards kan er geen continue verbetering plaatsvinden."

Taiichi OhnoToyota Motor Company, bedenker van het 'Toyota Production System' (TPS)

"In de organisatie is er slechts één baas, de klant! Hij kan iedereen in de organisatie ontslaan, simpelweg door z'n geld ergens anders uit te geven."

Sam WaltonOprichter van Walmart, de grootste winkelketen ter wereld